fredag den 3. maj 2013

Grafisk Produktion med Ari Martiensson


Vi fik Ari Martiensson til grafisk produktion.
Vi fik to opgaver, den første handlede om at lave et bogcover, den anden handlede om at lave et produkt til Viborg Sygehus ungdomsafdeling.
 
Bogcover:
 
Vi fik hver især en historie som vi skulle lave et bogcover over.
jeg gik en der hedder "0.002".
Det første vi skulle lave var brainstorm og mindmap over vores historie.

 
Efter det, gjorde jeg mig nogle tanker om hvordan man kunne få historiens icens ned i bogcoveret.
Jeg fandt ud af at det handlede om en primitiv og simpel enhed i et komplekst univers
derfor lavede jeg en masser skitser med enkel versus kompleks.



Efter nogen tids søgen på svar, fra jeg frem til at mit bogcover skulle se ud i stil med dette her:
Med hjælp fra Ari med photoshop og Illustrator kom jeg frem til to bogcovers
her er det endelige produkt.

Jeg har lært rigtig meget af dette forløb, og jeg fandt ud af at bruge mine visuelle kvaliteter til at lave et produkt.
 
 
Den anden del var at et produkt til sygehuset.
her skulle vi arbejde i grupper.
jeg var i grupper med:
Susi, Carl Benny, Jonas Ahm og Emilie Maj.
Dette projekt fik jeg ikke særligt meget ud af, da jeg kun var der de første to dage, men jeg var dog med til at finde på en idé som vi arbejdede videre på, men som senere blev lavet om.
Vores idé var at lave et landskab der var en blanding mellem fantasi/drøm og hjerteslagsbølger.
Her er mine udkast til denne idé


 
Som sagt blev jeg syg og var ikke med til det færdige produkt så jeg har ikke været med til at bestemme det endelige resultat, men det her var da det jeg startede det
Det jeg fik ud at dette forløb var at blive bedre til photoshop.
 
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar