fredag den 3. maj 2013

Klassisk Ler undervisning med Danilo

Vi fik en Serber der skulle lære os om hvordan man lavede potrætter og relief i ler.
Formålet var at få os til at få en større forståelse for 3D og form

Vi fik at vide at vi skulle finde sammen to og to og begynde at lave små potrætter.
Jeg fandt sammen med Emilie Maj, og vi fik en klump ler i hånden og fik bedsked på at gå i gang.

Jeg fandt det ret svært i straten, men lige så stille fik jeg en forståelse for hvordan man skulle arbejde med ler.

Det her er mine potrætter.


Forsøg nr. 1



 
 Forsøg nr. 2



 
Bagefter skulle vi lave relief for det var mellemvejen mellem Skulptur og tegning.
Først skulle vi bare lave en figur, og bagefter et relief over et kranie
Denne øvelse gav rigtig meget mening da ens øje og hjerne blev tvunget til at se 3dimentionelt på ens produkt
 
Relief 1

Relief 2

 
Jeg har føler selv at jeg har fået en meget større forståelse for 3D så jeg er rigtig glad for at have haft dette forløb.
 
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar